Ing. Tsenguun Odtsetseg

Bakalářská práce

Tradiční české značky v procesu globalizace

Traditional Czech brands in the process of globalization
Anotace:
V bakalářské práci posuzuji důvody úspěchů i nezdarů vybraných tradičních českých značek v globalizovaném světě. Klíčem pro výběr značky byla v prvé řadě dlouhodobost trvání původní české tradice, bez ohledu na současnou vlastnickou strukturu. Cílem této práce je určit postavení a možnosti tradičních českých značek v kontextu světové ekonomiky. Pro potřeby analytického vyhodnocení současných trendů …více
Abstract:
In the thesis I review the reasons for successes and failures of selected traditional Czech brands in a globalized world. Key to the selection of the brand was primarily a long-standing original Czech tradition, regardless of current ownership structure. The aim of this paper is to define the position and possibilities of the traditional Czech brands in the context of the global economy. For the purpose …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Martin Petrášek
  • Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance