Martin Bernátek

Diplomová práce

Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011

Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
Anotace:
Z analýzy kampaně vyplynulo že nejdůležitější aspekt ohledně aplikace Data-Driven Marketingu je nutnost zařadit tuto metodu přímo do marketingového plánu. To znamená, že tým připravující tento plán si musí definovat jak bude měřit výkon aktivit. Na základě těchto poznatků může upravit plán kampaně, aby přinesl větší hodnotu společnosti, sledovat jí během kampaně a případně pozměnit co nefunguje a řádně …více
Abstract:
Out of the campaign analysis the most important contribution is that Data-Driven Marketing makes sense only once it is already part of the marketing plan. So the team preparing the marketing plan defines the goals and sets the proper measurement matrix according to those goals. It enables to adjust the marketing plan to extract more value, watch the execution and do adjustments if necessary and evaluate …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Martin Jurek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29692

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management