Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu – Bc. Zdeněk Přech
Bc. Zdeněk Přech
Bachelor's thesis
Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu
Internet marketing and its application at the Czech market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na specifikaci výhod i nevýhod aplikace internetového marketingu v praxi u zvolené firmy. Řešení tohoto problémů probíhalo v autorem zvoleném podniku Vekoff s.r.o. sídlícím v Praze. Předmětem práce byla analýza jednotlivých komunikačních prostředků a aktivit, které firma na internetu využívá a následný návrh opatření pro jejich optimalizaci. K realizaci těchto kroků, bylo …moreAbstract:
The thesis is focused on the specification of advantages and disadvantages of Internet Marketing practical implementation at the selected company. The solution to this problem was carried out in the selected company Vekoff Ltd. based in Prague. This aim has been realized by the analysis of various types of communication and activities which used and optimized by the company. To reach this steps there …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/mynhd/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Marek Kocánek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŘECH, Zdeněk. \textit{Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2013. Available from: https://theses.cz/id/j0tb7w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
On-line public relations
David Pinček -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková