Natálie Kadlečková, DiS.

Bakalářská práce

PSYCHOLOGICKÝ VLIV REKLAMY

PSYCHOLOGICAL INFLUENCE OF ADVERTISING
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na psychologický vliv reklamy na nákupní chování společnosti. Cílem práce je vyhodnotit, jak moc se daří prodejcům působit na psychiku spotřebitelů, jaké ovlivňující techniky si zákazník uvědomuje a jakých si nevšimne. V teoretické části jsou popsané základní informace o reklamě, jako je definice, vznik reklamy, druhy reklamy, jazyk či cílové skupiny. Také jsou zde definované …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the psychological influence of advertising on the shopping behavior of society. The aim of this work is to evaluate how much retailers manage to influence the psyche of consumers, what influencing techniques the customer is aware of and which ones he will not notice. The theoretical part describes the basic information about advertising, such as definition, origin of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
  • Oponent: Petra Průšová, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses j0wuy1 j0wuy1/2
25. 4. 2021
Složky
Soubory
IS4u, I.
25. 4. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.