Petra Myslivečková

Diplomová práce

Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky

Analysis of touchpoints between „Generation Z“ target group and a selected luxury cosmetics brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v prostředí vysoce konkurenčního trhu prémiové kosmetiky z pohledu zákaznické cesty specifického segmentu spotřebitelů generace Z. Cílem práce je zmapovat současné a potenciální kontaktní body značky Estée Lauder s cílovou skupinou z generace Z. Teoretická část nejprve vymezuje pojem integrované marketingové komunikace, následně specifikuje …více
Abstract:
The Master‘s thesis deals with the matter of marketing communication in highly competitive environment of the premium cosmetics market from the perspective of a highly specific Generation Z consumer journey. The aim of this thesis is to evaluate current and potential touchpoints of Estée Lauder brand and the Generation Z target group. At first, the theoretical part explains the concepts of integrated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Petra Dénes Tomanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76534