Síťový marketing jako příležitost dnešní doby – Lucie HELISOVÁ
Lucie HELISOVÁ
Bakalářská práce
Síťový marketing jako příležitost dnešní doby
Network Marketing as an opportunity today
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice síťového prodeje. Jaká je jeho historie, jaké má klady a zápory a vysvětlí, proč je síťový prodej často vnímán negativně. Na konkrétní společnosti založené na síťovém prodeji bude demonstrován síťový prodej jako pracovní příležitost pro obyvatele nejen České republiky. Cílem bakalářské práce je průzkum vývoje postupného nasycení trhu vybranými produkty použitím …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the issue of network sales - about its history, which pros and cons it has and explains why network marketing is often perceived negatively. It demonstrates network marketing as a career oportunity not only for inhabitants of the Czech Republic on specific company based on the network sale. The goal of this work is to explore development of progressive saturation of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Alena Zábranská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HELISOVÁ, Lucie. Síťový marketing jako příležitost dnešní doby. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikační strategie v multilevel marketingu
Pavla Mencová -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek -
Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o.
Barbora Rektoříková -
Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti
Vladimír Kašpar -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková