Úroveň lexikálně-sémantické roviny jazyka u dětí předškolního věku před započetím povinné školní docházky – Lenka Gadaczová
Lenka Gadaczová
Bachelor's thesis
Úroveň lexikálně-sémantické roviny jazyka u dětí předškolního věku před započetím povinné školní docházky
Degree of lexical-semantic language level of preschool age children before compulsory education initiation
Anotácia:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část charakterizuje vývoj řeči dítěte a uvádí základní pojmy, ontogenezi dětské řeči a jazykové roviny. Dále se podrobně zabývá lexikálně-sémantickou rovinou jazyka, která je i zájmem zkoumání. V rámci této roviny jazyka sleduje charakteristiku, vývojové škály řeči a jejich rozvoj, komunikativní kompetence, připravenost dětí …viacAbstract:
This Bachelor´s work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part characterizes the development of a child´s speech and explains basic concepts, ontogenesis of a child´s speech and language. Further, it focuses on lexical-semantic language area, which is also the focus of this research. Within this area it monitors the characteristics, development varieties of speech and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Zverejniť od: 29. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GADACZOVÁ, Lenka. \textit{Úroveň lexikálně-sémantické roviny jazyka u dětí předškolního věku před započetím povinné školní docházky}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/j1gvc9/.
Jak správně citovat práci
Gadaczová, Lenka. Úroveň lexikálně-sémantické roviny jazyka u dětí předškolního věku před započetím povinné školní docházky. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním
Andrea LEHOCZKÁ -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku
Klára Klvaňová -
Lexikálně sémantická rovina u dětí s lehkou mentální retardací
Ester Krupová -
Lexikálně-sémantická rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Hana ŠUSTKOVÁ -
Komunikativní kompetence dětí před nástupem povinné školní docházky dle RVP PV
Pavlína Winklerová -
Komunikativní kompetence a školní úspěšnost v 1. ročníku základní školy
Marta Zmrzlá -
Metody dosahování a ověřování jednotlivých úrovní cizojazyčné komunikativní kompetence ve výuce ruského jazyka na SŠ
Pavla Toulová -
Využití pohádkového příběhu k posilování komunikativní kompetence u dítěte předškolního věku.
Karolína NĚMCOVÁ