Marketingová strategie rodinného divadla – Lucie Štěpánová
Lucie Štěpánová
Bakalářská práce
Marketingová strategie rodinného divadla
Marketing strategy of the family theater
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Touto problematikou se zabývám v teoretické části. V praktické části analyzuji konkrétní divadlo Minor z hlediska jejich marketingového mixu. Na základě této analýzy, dotazníkového …víceAbstract:
The thesis deals with problems of the marketing strategy in the theater sector. The main aim is to analyze, how theatres, which are very specific segment, access to the marketing and mainly to the communication mix. I deal with this issue in the theoretical part. In the practical part I analyze the concrete theater Minor in terms of their marketing mix. In consideration of this analysis of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22947
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Nathalie Frank
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22947
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Jakub Drobný -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Martin Smilek -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová