Lucie Štěpánová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie rodinného divadla
Marketing strategy of the family theater
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Touto problematikou se zabývám v teoretické části. V praktické části analyzuji konkrétní divadlo Minor z hlediska jejich marketingového mixu. Na základě této analýzy, dotazníkového …moreAbstract:
The thesis deals with problems of the marketing strategy in the theater sector. The main aim is to analyze, how theatres, which are very specific segment, access to the marketing and mainly to the communication mix. I deal with this issue in the theoretical part. In the practical part I analyze the concrete theater Minor in terms of their marketing mix. In consideration of this analysis of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22947
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2010
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Nathalie Frank
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22947
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Jakub Drobný -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Martin Smilek -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová