Techniky optimalizace webu pro vyhledávače a jejich výsledky – Josef Rybička
Josef Rybička
Bakalářská práce
Techniky optimalizace webu pro vyhledávače a jejich výsledky
Techniques of search engine optimization and its results
Anotace:
Tato práce se zabývá optimalizací webových stránek pro vyhledávače, jakožto nezbytným procesem při tvorbě moderních webových projektů. Práce je zaměřena na základní techniky, které se dnes využívají pro zvyšování návštěvnosti plynoucí z přirozených vyhledávačů. Cílem práce je ukázat, jaký dopad mají jednotlivé SEO techniky na návštěvnost a pozice ve vyhledávačích po aplikaci na určitý web. Toho bude …víceAbstract:
This thesis is deals with optimizing websites for search engines, as an essential process in the development of modern web projects. The thesis focuses on the basic techniques that are used to increase the visit rate resulting from natural search engines. The main aim is to show the impact of SEO techniques on the visit rate and the positions in search engines after application to a webiste. This will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27230
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Vilém Sklenák
- Oponent: Jan Mach
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27230
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ