Trendy ve vývoji rozhlasu jako komunikačního média – Tomáš Medek
Tomáš Medek
Diplomová práce
Trendy ve vývoji rozhlasu jako komunikačního média
Anotace:
Práce charakterizuje podstatné trendy, které se na rozhlasovém trhu v poslední letech vyvinuly. Postihuje jejich význam jednak pro možnosti marketingové komunikace, jednak pro možnosti daného média coby specifického produktu. Důraz klade na trendy ve vývoji rozhlasové reklamy, trendy v digitálním vysílání a pozici rozhlasu v mediálním mixu. Práce se zabývá klesající poslechovostí rozhlasu, fragmentací …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1087
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2007
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Miroslav Konvalina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1087
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management