Ing. Lucie Nikodémová

Master's thesis

Efektivita in-store komunikace na českém trhu

Effectiveness of in-store communication on the Czech market
Abstract:
Ve své diplomové práci nastiňuji problematiku marketingového výzkumu in-store podlahové komunikace a především se zaměřuji na zjištění její efektivnosti. Druhotný záměr je zde v podobě sestavení vhodné metodiky k získání potřebných údajů. V první části práce jsou vysvětleny obecné poznatky a teoretické pojmy, se kterými se budeme v této závěrečné práci setkávat. Teoretická část je především zaměřena …more
Abstract:
In this work is chiefly pointed out the problematic of marketing research of in-store floor communication and mostly focused on discovering its effectiveness. The secondary purpose is focused on forming the needed methods and necessary data. In the first part of the thesis have been explained general knowledge and theoretical notions of in-store communication. The theoretical part is above all aimed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance