Ing. Lucie Nikodémová

Diplomová práce

Efektivita in-store komunikace na českém trhu

Effectiveness of in-store communication on the Czech market
Anotace:
Ve své diplomové práci nastiňuji problematiku marketingového výzkumu in-store podlahové komunikace a především se zaměřuji na zjištění její efektivnosti. Druhotný záměr je zde v podobě sestavení vhodné metodiky k získání potřebných údajů. V první části práce jsou vysvětleny obecné poznatky a teoretické pojmy, se kterými se budeme v této závěrečné práci setkávat. Teoretická část je především zaměřena …více
Abstract:
In this work is chiefly pointed out the problematic of marketing research of in-store floor communication and mostly focused on discovering its effectiveness. The secondary purpose is focused on forming the needed methods and necessary data. In the first part of the thesis have been explained general knowledge and theoretical notions of in-store communication. The theoretical part is above all aimed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní