Efektivita in-store komunikace na českém trhu – Ing. Lucie Nikodémová
Ing. Lucie Nikodémová
Diplomová práce
Efektivita in-store komunikace na českém trhu
Effectiveness of in-store communication on the Czech market
Anotace:
Ve své diplomové práci nastiňuji problematiku marketingového výzkumu in-store podlahové komunikace a především se zaměřuji na zjištění její efektivnosti. Druhotný záměr je zde v podobě sestavení vhodné metodiky k získání potřebných údajů. V první části práce jsou vysvětleny obecné poznatky a teoretické pojmy, se kterými se budeme v této závěrečné práci setkávat. Teoretická část je především zaměřena …víceAbstract:
In this work is chiefly pointed out the problematic of marketing research of in-store floor communication and mostly focused on discovering its effectiveness. The secondary purpose is focused on forming the needed methods and necessary data. In the first part of the thesis have been explained general knowledge and theoretical notions of in-store communication. The theoretical part is above all aimed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ragwj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Právní aspekty shromažďování dat pro účely marketingu
Patrik Červeňák -
Sběr a využití osobních a dalších dat zákazníků v marketingové praxi
Vojtěch Šimíček -
Reporting a vizualizace marketingových dat společnosti pomocí analytických nástrojů
Štěpán Halíř -
Zpracování zákaznických dat – legislativa, problémy, etika
Jan Dudek -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Jiří Němec -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
Jiří Vejmelka