German Mamatyuk

Bakalářská práce

The Secrets of Communication

The Secrets of Communication
Anotace:
Cílem této práce je definovat nové trendy v marketingové komunikaci, zejména pokud jde o příležitosti nabízené rychle se rozvíjejícím on-line prostředí. Pro dosažení cíle práce se zpracovává případová studie. Tato studie prezentuje vybranou českou malou firmu a její úspěšnou komunikační kampaň s využitím PPC reklamy a dalších užitečných nástrojů na sociálních sítích. Součástí případu je analýza výsledků …více
Abstract:
The aim of this work is to define new trends in marketing communication, especially in terms of opportunities offered by fast-developing online environment. In order to achieve the goal of the work, case study is processed. This study present selected Czech small company and its successful communication campaign, using the PPC advertising and other helpful tools on the social networks. Part of the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní