German Mamatyuk
Bakalářská práce
The Secrets of Communication
The Secrets of Communication
Anotace:
Cílem této práce je definovat nové trendy v marketingové komunikaci, zejména pokud jde o příležitosti nabízené rychle se rozvíjejícím on-line prostředí. Pro dosažení cíle práce se zpracovává případová studie. Tato studie prezentuje vybranou českou malou firmu a její úspěšnou komunikační kampaň s využitím PPC reklamy a dalších užitečných nástrojů na sociálních sítích. Součástí případu je analýza výsledků …víceAbstract:
The aim of this work is to define new trends in marketing communication, especially in terms of opportunities offered by fast-developing online environment. In order to achieve the goal of the work, case study is processed. This study present selected Czech small company and its successful communication campaign, using the PPC advertising and other helpful tools on the social networks. Part of the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/var9v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová