Web-based customers cases aggregation and reporting tool – Bc. Mário Majernik
Bc. Mário Majernik
Master's thesis
Web-based customers cases aggregation and reporting tool
Web-based customers cases aggregation and reporting tool
Anotácia:
Cieľom práce je implementácia novej webovej aplikácie, ktorá skenuje incidenty nahlásené zákazníkmi spoločnosti Red Hat pre špecifické produkty a posiela pravidelné správy užívateľovi, ktorý ich odoberá . Aplikácia má nahradiť oznamovací nástroj, ktorý sa momentálne používa. Implementovaná aplikácia používa nové a široko rozšírené technológie. Google spreadsheet je použitý ako databáza pre ukladanie …viacAbstract:
The thesis aims to implement a new web-based application that scans cases reported by Red Hat customers for particular products and sends reports to subscribed users regularly. The application should replace the current notification tool which is in use. Implemented application uses new and widely used technologies. Google spreadsheet is used as database for storing user's subscriptions. Technology …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b936w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2020
- Vedúci: RNDr. Adam Rambousek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Luděk Bártek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.