Development of the Chinese Milk-Tea Market in Informatization – Pengsen Wang
Pengsen Wang
Bachelor's thesis
Development of the Chinese Milk-Tea Market in Informatization
Development Of The Chinese Milk-Tea Market In Informatization
Abstract:
Tato práce pomocí podnikového managementu, teorie marketingu a spotřebního chování analyzuje rozvojový status, uživately a problémy rozvoje odvětví mléčného čaje v Číně. Nejprve, bude analyzováno makro prostředí odvětví mléčného čaje , které zahrnuje 4 aspekty: politické, ekonomické, sociální a technologické faktory ovlivňující odvětví. Po analýze makro prostředí odvětví budou analyzovány interní a …moreAbstract:
This paper makes use of enterprise management, marketing theory, consumer behavior and other related knowledge. The paper analyzes the development status of milk tea industry in China, milk tea consumers, and the problems that will be faced in the development process of milk tea industry. First of all, PEST model will be used to analyze the macro environment of milk tea industry, which mainly includes …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92282
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Junbo Zhao
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Business plan for an entrepreneur, a Bubble Tea shop in Prague
THI KIM XUYEN TRAN