Firemní identita jako jeden z kličových nástrojů budování image na příkladu kadeřnického salónu – Pavla Karpíšková
Pavla Karpíšková
Master's thesis
Firemní identita jako jeden z kličových nástrojů budování image na příkladu kadeřnického salónu
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Radek Jaroš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARPÍŠKOVÁ, Pavla. \textit{Firemní identita jako jeden z kličových nástrojů budování image na příkladu kadeřnického salónu}. Online. Diplomová práca. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/j279l9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Master programme / odbor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva