Tereza Straková

Bakalářská práce

Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování ve městě Vimperk

The analysis of consumer buying behaviour and shops availability in the town of Vimperk
Anotace:
Hlavní prioritou všeobecně používané marketingové koncepce je poznávání a uspokojování zákazníkových potřeb. Pro pochopení zákazníka nám pomáhá právě analýza nákupního chování. Cílem této práce bylo popsat nákupním chováním obyvatel města Vimperk. Součástí analýzy bylo zjistit, kde obyvatelé města a okolí nakupují, odůvodnit jejich nákup ve vybraném místě, porovnat případně zjištěná fakta s celorepublikovými …více
Abstract:
The main priority of the universally used marketing concept is to define and satisfy customer needs. The analysis of consumer buying behaviour exactly helps us to understand it. The aim of this study was to define the shopping behavior of the population of the city Vimperk. Parts of the analysis were to find out where the inhabitants of the city and his neighbourhood shop, give reasons to their purchase …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Vladimíra Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16469

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod