Ing. Petra Ritschelová, DiS.

Bachelor's thesis

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Abstract:
Bakalářská práce charakterizuje komunikaci jako základní aktivitu v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Detailně je popsán komunikační proces v organizaci v návaznosti na organizační strukturu společnosti se zaměřením na interní a externí firemní komunikaci. Charakterizuje jednotlivé fáze vztahu se zákazníky a popisuje způsob komunikace při navázání, rozvíjení a ukončení vztahu. Aplikační část se opírá …more
Abstract:
This bachelor thesis describes communication as a key activity in the area of the customer relationship management. The communication process in the organization is described by the organizational structure in details with the emphasis on the internal and external corporate communication. It introduces the phases of the relationship with the customer and the method of communication in the phase of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Luděk Vajner

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní