Bc. Jan Škabrada

Bakalářská práce

Osobnost a pozice Key Account Managera v oblasti IT

Personhood and position of Key Account Manager in IT specialization
Anotace:
Tato práce má za cíl prokázat prospěšnost a důležitost pozice KAM (Key Account Manager) ve společnosti zabývající se IT technologiemi. Poskytne teoretický základ pro nastolení a řízení dlouhodobých a oboustranně přínosných vztahů s klíčovými zákazníky, zmíní rizika, která tato oblast sebou nese a způsoby, jak je vyřešit, nebo jim předejít. Popíše i podpůrné prostředky, které KAM pomáhají v jejich činnosti …více
Abstract:
The objective of this study is to demonstrate the helpfulness and importance of Key Account Manager´s position in the company, which operates in IT sector. It brings theoretical base for long-lasting and successful customer relationship management. It describes also the risk from this sector and the possibilites to solve them or protect against them. It will also describe the subsidiary instruments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace