Principy a analýza systému přímého vysokotlakého vstřikování Common Rail – Radim Miksa
Radim Miksa
Bakalářská práce
Principy a analýza systému přímého vysokotlakého vstřikování Common Rail
Principle and Analysis of Direct Fuel Injection System (Common Rail)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozborem vysokotlakého vstřikování paliva vznětového motoru se systémem Common Rail. Úvodní část popisuje druhy a vývojové trendy systému Common Rail. Další část je věnovaná podrobnější analýze jednotlivých části a prvků systému a jejich principy funkce. V závěru práce jsou uvedeny nejčastější závady analyzovaného systémů.Abstract:
The Barchelor`s work deals with the analysis of the high pressure propellant injection of the compression ignition with the Common Rail system. The prefatory part describes types and development trends of the Common Rail system. The next part is dedicated to more detailed analysis of the particular system parts and elements and their functional principles. In the conclusion of the work there are given …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/88453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Petr Šimoník
- Oponent: Petr Vaculík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKSA, Radim. \textit{Principy a analýza systému přímého vysokotlakého vstřikování Common Rail}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Univerzitní studijní programy. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/j2kie2/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Univerzitní studijní programyBakalářský studijní program / obor:
Mechatronika / Automobilová elektronika
Práce na příbuzné téma
-
Příprava výukového stendu EDC pro možnosti diagnostikování a měření elektrických veličin řídící jednotky
František Mašek -
Řídicí a regulační procesy elektronických systémů řízení motoru EDC
Tomáš Klein -
Moderní řídicí sytém EDC - návrh a realizace modelu pro ověřování vlastností vstupních/výstupních obvodů
Jan Fojtík -
Příprava výukového stendu EDC pro možnosti diagnostikování a měření elektrických veličin řídící jednotky
František Mašek -
Vznětový motor pro výuku spalovacích motorů
Marek Muzikant -
Study of the Effect of Alternative Fuels on the Generation of Emissions from the Diesel Engine
Darshankumar Dilipbhai Patel -
Vývoj palivových soustav vznětových motorů
Michal Marek -
Diagnostika palivové soustavy vznětového motoru Škoda Superb se vstřikováním CP4 Bosch common-rail.
Jan ŠINDELÁŘ