Radim Miksa

Bakalářská práce

Principy a analýza systému přímého vysokotlakého vstřikování Common Rail

Principle and Analysis of Direct Fuel Injection System (Common Rail)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozborem vysokotlakého vstřikování paliva vznětového motoru se systémem Common Rail. Úvodní část popisuje druhy a vývojové trendy systému Common Rail. Další část je věnovaná podrobnější analýze jednotlivých části a prvků systému a jejich principy funkce. V závěru práce jsou uvedeny nejčastější závady analyzovaného systémů.
Abstract:
The Barchelor`s work deals with the analysis of the high pressure propellant injection of the compression ignition with the Common Rail system. The prefatory part describes types and development trends of the Common Rail system. The next part is dedicated to more detailed analysis of the particular system parts and elements and their functional principles. In the conclusion of the work there are given …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: Petr Šimoník
  • Oponent: Petr Vaculík

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava