Marketingový výzkum určeného produktu v pojišťovně Maxima, a.s.. – Veronika Tyllerová
Veronika Tyllerová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum určeného produktu v pojišťovně Maxima, a.s..
Marketing Research of the Specified Product in Maxima pojišťovna, a.s
Anotace:
Cílem bakalářské práce je předložení návrhů a doporučení k vyšší efektivnosti produktu "Pojištění nutné a neodkladné péče cizinců", vedení pojišťovny Maxima, a.s.. Návrhy a doporučení budou zpracovány na základě výsledků marketingového výzkumu produktu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.