Interakce mezi dětmi ve školní družině – Bc. Monika Staňková
Bc. Monika Staňková
Bakalářská práce
Interakce mezi dětmi ve školní družině
Interactions between children at the After School Club
Anotace:
Práce se zabývá interakcí mezi dětmi ve školní družině, která probíhá formou volné hry. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou popsané charakteristiky vývoje v mladším školním věku. Pozornost je věnovaná vrstevnickým vztahům v tomto období. Zabývá se školní družinou jako institucí a popisuje kolektiv a komunikaci dětí ve školní družině. Definuje hru a zaměřuje …víceAbstract:
The thesis deals with the interaction among children at After School Club. This interaction is done though a free game. The thesis has two major parts – the theoretical background and the empirical part. The theoretical background describes characteristics of children’s progress in younger school age with the focus on relationships among children of the same age. This part deals with at After School …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yztk1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Hrubá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The individual & the structure – the peers & their relations in schools
Tomáš Lintner -
Attachment a vztahy s vrstevníky ve školní třídě v období adolescence
Natálie BOROVSKÁ -
Školní družina při malotřídní ZŠ a její role ve strukturaci volného času dětí mladšího školního věku.
Dominika KAŠTÁNKOVÁ -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Školní družina pohledem žáků a jejich rodičů
Eliška SOLDÁNOVÁ -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do kolektivu školní družiny v ZŠ a MŠ Rosice
Radka Cimburková