Výcvik prodejců spotřebních služeb – Bc. Michal Andraško, DiS.
Bc. Michal Andraško, DiS.
Diplomová práce
Výcvik prodejců spotřebních služeb
FMCG Sales Force Training
Anotace:
V diplomové práci se zabývám personálním managementem z hlediska motivace k práci a tréninku prodejních dovedností, při prodeji spotřebních služeb. Je zde nastínění a zdůvodnění problematiky, která je podrobena analýze v praktické části. Zásadním přínosem diplomové práce je návrh nového prodejního stromu, který reflektuje aktuální situaci při prodeji spotřebních služeb. Nový prodejní strom je podroben …víceAbstract:
The primary aim of this thesis is to focus on the personnel management from the point of the work motivation and training skills, when selling the consumers services. There is an outline and the explanation of this particular issue, which is then analyzed in the practical part of this thesis. A major asset of this work is shown in the design of a new sales tree, which reflects the current situation …víceKlíčová slova
Koučování zpětná vazba prodejní techniky hodnocení zaměstnanců hodnotící list implementace prodejní skript utajený zákazník péče o zákazníka neurolingvistické programování Maslowa hierarchie potřeb Coaching Feddback Sales Techniques Staff Evulation Evulation Sheet Implementaion Sales Script Mystery Shopper Customer Care Neurolinguistic Programming Maslow Hierarchy Of Needs
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pefak/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití neurolingvistického programování u zaměstnanců státní služby
Tomáš Beran -
Využití teorie potřeb A. Maslowa v reklamě
Terezie Braunová -
Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení
Karel Tamme -
Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení
Iva Kobrová -
An Example of Needs Analysis Implementation into an ESP Course
Alena Fialová -
Typologie zákazníka a prodejní techniky se zaměřením na krizovou komunikaci
Jana Moravcová -
Využití měřících a hodnotících technik v péči o pacienty vyššího věku jako nástroje efektivní ošetřovatelské péče
Klára ŠIKUTOVÁ -
Péče o jizvu po chirurgické operaci u dospělých pacientů
Hana LÁNÍKOVÁ