Význam strategického plánování a strategických dokumentů jako nástroj regionálního rozvoje – Ing. Michaela Malíková
Ing. Michaela Malíková
Diplomová práce
Význam strategického plánování a strategických dokumentů jako nástroj regionálního rozvoje
Function of strategic planning and strategic documents as a regional development tool
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na strategické plánování pro subjekty veřejné správy jako možnost čerpání dotací z fondů EU nebo jiných národních a regionálních zdrojů. Cílem práce je zhodnocení procesu strategického plánování pro malé obce při ukázce zpracování plánů rozvoje pro mikroregion Touškovsko a město Nýřany. Práce potvrzuje fakt, že strategické plánování má smysl pro malé i velké obce, ale že …víceAbstract:
The thesis is focused on strategic planning of public administration subjects as a possibility of drawing grants on the EU funds or other national and regional sources. The aim of the thesis is to evaluate the strategic planning process of small municipalities with an example of development plan processing of Toušovsko Microregion and the municipality Nýřany. The thesis proves that the strategic planning …víceKlíčová slova
Klíčová slova Strategické plánování mikroregion strategický dokument regionální rozvoj strategický rozvoj územní plán nástroje řízení obce propagace a prezentace obce. Keywords Strategic planning micro-region strategic document regional development stategic development local plan instruments for managament of municipalities promotion and presentation of municipality.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vpuf5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
Analýza propagace a prezentace památky UNESCO Hornický region Krušnohoří
David Moudrý -
Proměny soukromé sbírky v muzeum - prezentace a propagace muzea Lednice dávná aneb Jak se žilo za tatíčka Masaryka
Milena Kučeříková -
Způsoby prezentace a propagace vybraných edic klasické literatury u českých nakladatelů
Jana Hlavinková -
Porovnání eshopů a jejich vhodnosti pro podnikání a možnosti online propagace
Andrej Čubirka -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Tax Impact on Business Planning
Violetta Metelnikova -
Efektivnost hospodaření s obecním majetkem
Radovan Javorka