Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh – Bc. Jana Housková
Bc. Jana Housková
Master's thesis
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
New Pharmaceutical Product Launch Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strategií zavádění nového volně prodejného farmaceutického produktu na trh v České republice. Teoretická část se rámcově zabývá výzkumem a vývojem léčiva, seznamuje s klinickým hodnocením a následném schválením léku a jeho registraci. Objasňuje problematiku zavádění nového léku na trh. V této části jsou rozebrány pojmy vztahující se k marketingovému mixu, marketingové komunikaci …moreAbstract:
This diploma thesis deals with a strategy of a new over-the-counter pharmaceutical product´s implementing to the Czech market. The theoretical part is focussed generally on research and development of this medicament, introducing its clinical evaluation and its consequential approval and its registration. This part analyzes terms related to a marketing mix and marketing communication, marketing planning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ztrmq/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová