Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh – Bc. Jana Housková
Bc. Jana Housková
Diplomová práce
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
New Pharmaceutical Product Launch Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategií zavádění nového volně prodejného farmaceutického produktu na trh v České republice. Teoretická část se rámcově zabývá výzkumem a vývojem léčiva, seznamuje s klinickým hodnocením a následném schválením léku a jeho registraci. Objasňuje problematiku zavádění nového léku na trh. V této části jsou rozebrány pojmy vztahující se k marketingovému mixu, marketingové komunikaci …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a strategy of a new over-the-counter pharmaceutical product´s implementing to the Czech market. The theoretical part is focussed generally on research and development of this medicament, introducing its clinical evaluation and its consequential approval and its registration. This part analyzes terms related to a marketing mix and marketing communication, marketing planning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ztrmq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová