Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín – Renáta HORVÁTHOVÁ
Renáta HORVÁTHOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín
Analysis of Customer Satisfaction at ČS OMV Badín Restaurant
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit a analyzovat spokojenost zákazníků restaurace ČS OMV Badín prostřednictvím dotazníkového šetření. V teoretické části byly zpracovány informace z oblasti spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu pomocí odborné literatury zabývající se danými oblastmi. Praktická část je zaměřena na konkrétní situaci podniku řešenou marketingovým výzku-mem. Byly zde analyzovány …viacAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to realize and analyze costumer's satisfaction through questionnaire inquiry. The Bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part elaborates main information about costumer?s satisfaction and marketing research. The practical part focuses on particular situation in company solved by marketing research. In conclusion, solutions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22548
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORVÁTHOVÁ, Renáta. Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková