Nikita Shpekht
Bakalářská práce
Efektivnost internetové reklamy
The effectiveness of Internet advertising
Anotace:
Bakalářská práce na téma Efektivnost internetové reklamy se zaměřuje na internetovou reklamu, kterou používáme pro propagaci produktů a služeb, získávání nových zákazníků a nárůstu objemu prodejů. První část představuje základy internetové reklamy, popisuje různé druhy internetové reklamy, jejich možností a omezení. Také se věnuje platebním modelům internetové reklamy.Praktická část je zpracována na …víceAbstract:
The work on topic of The effectiveness of Internet advertising focuses on Internet advertising, which we use to advertise products and services, attracting new customers and increase total sales.The first part is presenting the basics of Internet advertising, describing different types of Internet advertising, their possibilities and restrictions. There are also presenting payment models for online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Kánská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Platební modely za služby poskytované prostřednictvím informačních technologií
Marek Dušek -
The effective advertisement through idle games towards university students and graduates
Jamil Neymatov -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
David Kub -
Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky
Lucie Zadražilová -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá
Název
Vložil
Vloženo
Práva