Nikita Shpekht
Bachelor's thesis
Efektivnost internetové reklamy
The effectiveness of Internet advertising
Abstract:
Bakalářská práce na téma Efektivnost internetové reklamy se zaměřuje na internetovou reklamu, kterou používáme pro propagaci produktů a služeb, získávání nových zákazníků a nárůstu objemu prodejů. První část představuje základy internetové reklamy, popisuje různé druhy internetové reklamy, jejich možností a omezení. Také se věnuje platebním modelům internetové reklamy.Praktická část je zpracována na …moreAbstract:
The work on topic of The effectiveness of Internet advertising focuses on Internet advertising, which we use to advertise products and services, attracting new customers and increase total sales.The first part is presenting the basics of Internet advertising, describing different types of Internet advertising, their possibilities and restrictions. There are also presenting payment models for online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Kánská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Platební modely za služby poskytované prostřednictvím informačních technologií
Marek Dušek -
The effective advertisement through idle games towards university students and graduates
Jamil Neymatov -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
David Kub -
Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky
Lucie Zadražilová -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Vliv PPC reklamy na návštěvnost webových stránek
Šimon Hřebecký
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights