Bc. Michala Meisterová

Bakalářská práce

Marketing cestovní kanceláře

Tourism agency marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketing cestovní kanceláře“ je analyzování marketingových nástrojů cestovní kanceláře Galatea a následný návrh a doporučení v dané oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. Zabývá se cestovním ruchem, jeho formami, kategoriemi a jeho významem pro ekonomiku. V praktické části …více
Abstract:
The object of the bachelor thesis "Tourism agency marketing“ is to analyze the marketing strategy of the travel agency Galatea and make suggestions and recommendation in the given sphere of business. The first part is concerning with the different theoretical marketing approaches for creating a marketing plan. It engages in tourism, its forms, categories and its importance to the economy. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Kozub

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management