Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek – Bc. Pavel Smrž
Bc. Pavel Smrž
Bachelor's thesis
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Abstract:
Bakalářská práce zahrnuje teorii nákupní atmosféry a merchandisingu a její aplikaci na obchodní jednotky supermarket Kaufland a Albert hypermarket v Jindřichově Hradci. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u dvou vybraných obchodních jednotek. Ke sběru primárních dat, potřebných k dosažení stanoveného cíle, byly použity metody pozorování a dotazníkové šetření. Aplikační část …moreAbstract:
This thesis includes the theory of shopping atmosphere and merchandising and its application on stores supermarket Kaufland and Albert hypermarket in Jindřichův Hradec. The target is to characterize, analyze and evaluate these aspects for two selected stores. To collect primary data, needed to achieve the target, methods observation and questionnaires were used. The application section also contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/lokur/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Ing. Renata Bednářová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMRŽ, Pavel. \textit{Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/j3sm3i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Bínová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková