Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek – Bc. Pavel Smrž
Bc. Pavel Smrž
Bachelor's thesis
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Anotácia:
Bakalářská práce zahrnuje teorii nákupní atmosféry a merchandisingu a její aplikaci na obchodní jednotky supermarket Kaufland a Albert hypermarket v Jindřichově Hradci. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u dvou vybraných obchodních jednotek. Ke sběru primárních dat, potřebných k dosažení stanoveného cíle, byly použity metody pozorování a dotazníkové šetření. Aplikační část …viacAbstract:
This thesis includes the theory of shopping atmosphere and merchandising and its application on stores supermarket Kaufland and Albert hypermarket in Jindřichův Hradec. The target is to characterize, analyze and evaluate these aspects for two selected stores. To collect primary data, needed to achieve the target, methods observation and questionnaires were used. The application section also contains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lokur/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
- Vedúci: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Bednářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Bínová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková