Mgr. Andrea Tesařová, DiS.

Bakalářská práce

Irregular Verbs Teaching Methodology

Irregular Verbs Teaching Methodology
Anotace:
Tato závěrečná práce odhaluje pět základních nedostatků běžně aplikované metodiky výuky nepravidelných sloves a tři závady učebnice New Headway Elementary English Course, a nabízí systém přiměřených řešení. Tento systém, který vychází z pilířů modelu ESA, tak jak jej prezentuje Jeremy Harmer, vykazuje četné klady oproti jediné nevýhodě: jeho přípravná fáze je časově náročná.
Abstract:
This thesis reveals five principal drawbacks of the commonly applied irregular verbs teaching methodology and three flaws of New Headway Elementary English Course, providing a system of adequate solutions to all of them. The system, which proceeds from the pillars of the ESA model, as presented by Jeremy Harmer, proves to have numerous assets compared to the only drawback: its preparation phase is …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura

Práce na příbuzné téma