Marketingová strategie společnosti Wolt a návrh na její vylepšení – Olivia Madi
Olivia Madi
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Wolt a návrh na její vylepšení
Marketing strategy of Wolt and proposals for its future improvement
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu stávající marketingové strategie společnosti Wolt. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu marketing a rozebírá jednotlivé prvky marketingového mixu. Dále je popsána marketingová strategie a komerční komunikace. V praktické části je představena společnost Wolt a její hodnoty. Je provedena SWOT a konkurenční analýza a podrobný popis marketingového …moreAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of Wolt. The theoretical part explains the concept of marketing and discusses the individual elements of the marketing mix. The marketing strategy and commercial communication are also described. The practical part introduces Wolt and its values. SWOT and competitive analysis are performed, and a detailed description of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85781
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85781
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
IMC as a business strategy in service-oriented IT organisations
Branislav Šandala -
E-learning support of the course PV216 Marketing Strategy in Service Business
Anna Vaníková -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
František Kohout