Olivia Madi

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Wolt a návrh na její vylepšení

Marketing strategy of Wolt and proposals for its future improvement
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu stávající marketingové strategie společnosti Wolt. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu marketing a rozebírá jednotlivé prvky marketingového mixu. Dále je popsána marketingová strategie a komerční komunikace. V praktické části je představena společnost Wolt a její hodnoty. Je provedena SWOT a konkurenční analýza a podrobný popis marketingového …more
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of Wolt. The theoretical part explains the concept of marketing and discusses the individual elements of the marketing mix. The marketing strategy and commercial communication are also described. The practical part introduces Wolt and its values. SWOT and competitive analysis are performed, and a detailed description of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2022
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85781