Rozvoj stylů učení žáků základních škol při výuce zeměpisu pohledem učitelů – Bc. Eva Žákovská
Bc. Eva Žákovská
Diplomová práce
Rozvoj stylů učení žáků základních škol při výuce zeměpisu pohledem učitelů
Development of learning styles of primary school pupils from a Geography teachers‘ perspective
Anotace:
Tato práce se zabývá styly učení žáků základních škol a způsobem, jakým je rozvíjejí učitelé zeměpisu. V teoretické části práce je pojednáno o různých učebních stylech a možnostech jejich rozvíjení. Praktická část je realizována jako polostrukturovaný rozhovor s 5 učiteli zeměpisu na vybraných základních školách v Brně. Cílem této práce je zjistit, jak učitelé základních škol pomáhají a jak by mohli …víceAbstract:
This thesis deals with learning styles of primary school pupils and with the way Geography teachers develop them. In the theoretical part, I researched various learning styles and options for their development. The practical part is written as a half-structured interview with five Geography teachers on selected primary schools in Brno. The aim of this work is to find out, how the primary school teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/je7qb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Krása, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Učitelovo pojetí výuky na základní škole s polským jazykem vyučovacím v České republice
Mariola Weiser -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Využití přírodního potenciálu Rosicko-Oslavanska pro potřebu terénní výuky na základní škole
Nikola Burešová -
Návrh a ověření výuky tématu Rozmnožování rostlin pro základní školu
Anna Gajdošíková -
Zavádění tandemové výuky na vybrané základní škole pohledem zúčastněných pedagogů
Lucie Pechová -
Developing learner autonomy using portfolios in English in lower-secondary school
Michal Bláha -
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková