Bc. Michaela Kulhánková
Bakalářská práce
Organizační kultura
Corporate Culture
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována problematice organizační kultury. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy, jako kultura a organizační kultura, dále pak prvky, typologie podle různých autorů a historie organizační kultury. Je zde obecně popsána také efektivita řízení podniku, firemní komunikace a vliv organizační kultury na výsledky podniku. Praktická část obsahuje charakteristiku …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the issue of corporate culture. The thesis is divided into two parts. The theoretical one defines basic concepts such as culture and corporate culture, as well as its elements, typology and history according to various authors. There is also generally described management efficiency, corporate communication and the impact of organizational culture on company´s results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/nomkw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: prof. Ing. Pavel Tomšík, CSc.
- Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná