Alena Hrušková

Bachelor's thesis

Vnímání spokojenosti, retence a loajality mezi klienty vybraného autoservisu.

The perception of satisfaction, retention and loyalty among clients selected the garage.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vymezením základních pojmů, a to hodnota pro zákazníka, spokojenost zákazníků, retence a loajalita zákazníků. Následně se zaměřuje na způsoby měření těchto ukazatelů. Zabývá se tím, jak měřit spokojenost zákazníků pomocí indexu spokojenosti zákazníků, retenci pomocí doby a míry setrvání zákazníků i teoretickými přístupy k měření loajality zákazníků. Praktická část bakalářské …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the definition of basic concepts, customer value, customer satisfaction, retention and loyalty. Subsequently focuses on ways to measure these indicators. It looks at how to measure customer satisfaction with an index of customer satisfaction, retention time using a customer retention rate and theoretical approaches to measuring customer loyalty. The practical part of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2014
  • Supervisor: Ing. Zuzana Ehlová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hrušková, Alena. Vnímání spokojenosti, retence a loajality mezi klienty vybraného autoservisu.. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

University of Pardubice

Faculty of Chemical Technology

Bachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry