Vnímání spokojenosti, retence a loajality mezi klienty vybraného autoservisu. – Alena Hrušková
Alena Hrušková
Bachelor's thesis
Vnímání spokojenosti, retence a loajality mezi klienty vybraného autoservisu.
The perception of satisfaction, retention and loyalty among clients selected the garage.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vymezením základních pojmů, a to hodnota pro zákazníka, spokojenost zákazníků, retence a loajalita zákazníků. Následně se zaměřuje na způsoby měření těchto ukazatelů. Zabývá se tím, jak měřit spokojenost zákazníků pomocí indexu spokojenosti zákazníků, retenci pomocí doby a míry setrvání zákazníků i teoretickými přístupy k měření loajality zákazníků. Praktická část bakalářské …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the definition of basic concepts, customer value, customer satisfaction, retention and loyalty. Subsequently focuses on ways to measure these indicators. It looks at how to measure customer satisfaction with an index of customer satisfaction, retention time using a customer retention rate and theoretical approaches to measuring customer loyalty. The practical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2014
- Supervisor: Ing. Zuzana Ehlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRUŠKOVÁ, Alena. \textit{Vnímání spokojenosti, retence a loajality mezi klienty vybraného autoservisu.}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2014. Available from: https://theses.cz/id/j4cph8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrušková, Alena. Vnímání spokojenosti, retence a loajality mezi klienty vybraného autoservisu.. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová