Alina Melnychenko

Bakalářská práce

Role influencer marketingu ve vybraném podniku

The Role of Influencer Marketing in a Selected Organization
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat, jak influencer marketing ovlivňuje marketingové strategie vybraného podniku. V teoretické části byla provedena literární rešerše zaměřená na influencer marketing, jeho výhody, důvody využívání a nástroje měření účinnosti. V praktické části byly analyzovány tři dimenze: řízené rozhovory s manažerkou zodpovědnou za influencer marketing, dotazníkové šetření mezi …více
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to explore how influencer marketing influences the marketing strategies of a selected company. The theoretical part includes a literature review focused on influencer marketing, its advantages, reasons for use, and tools for measuring effectiveness. In the practical part, three dimensions were analyzed: structured interviews with the manager responsible for influencer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
  • Vedoucí: Mgr. Jiřina Köppelová
  • Oponent: Mgr. Štěpánka Jakešová, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.