Role influencer marketingu ve vybraném podniku – Alina Melnychenko
Alina Melnychenko
Bakalářská práce
Role influencer marketingu ve vybraném podniku
The Role of Influencer Marketing in a Selected Organization
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat, jak influencer marketing ovlivňuje marketingové strategie vybraného podniku. V teoretické části byla provedena literární rešerše zaměřená na influencer marketing, jeho výhody, důvody využívání a nástroje měření účinnosti. V praktické části byly analyzovány tři dimenze: řízené rozhovory s manažerkou zodpovědnou za influencer marketing, dotazníkové šetření mezi …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to explore how influencer marketing influences the marketing strategies of a selected company. The theoretical part includes a literature review focused on influencer marketing, its advantages, reasons for use, and tools for measuring effectiveness. In the practical part, three dimensions were analyzed: structured interviews with the manager responsible for influencer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/s6d2m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Jiřina Köppelová
- Oponent: Mgr. Štěpánka Jakešová, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Jaký vliv má influencer marketing na jednotlivé cílové skupiny
Adéla Štillerová -
Vliv influencer marketingu na rozhodovací procesy spotřebitelů v oblasti luxusní kosmetiky na Instagramu se zaměřením na komparaci generací Y a Z
Adéla Nádvorníková -
Influencer marketing na Instagramu
Tereza MASTÍKOVÁ -
Influencer jako nástroj budování image značky
Filip Manert -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování spotřebitelů generace Z
Veronika Rožanská -
Využití trendů influencer marketingu pro efektivní social commerce
Michal Nekola -
Influencer marketing a senioři
Alena Havlíčková -
Jaký vliv má influencer marketing na jednotlivé cílové skupiny
Adéla Štillerová