Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě – Bc. Veronika Vrběcká
Bc. Veronika Vrběcká
Bachelor's thesis
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě
Cooperation of selected car services with subjects of value network
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autorizovaných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. V teoretické části byla popsána hodnota pro zákazníka a nástroj, který se uplatňuje při jejím řízení, tvorbě a zvyšování ? hodnotový management, dále je definován hodnotový řetězec, jeho prvky, činnosti, vazby a jejich posilování a hodnotová síť, jako propojení hodnotových řetězců. V praktické části …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with research in cooperation of authorized car services with subjects in value chain. In the theoretical part customer value is described and also a tool, which is used in directing, creation and increasing ? value management, furthermore a value chain is defined, its parts, activities, links and its strengthening and value network, as a connection of value chains. In practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2012
- Supervisor: Ing. Zuzana Ehlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRBĚCKÁ, Veronika. \textit{Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2012. Available from: https://theses.cz/id/j4ge65/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vrběcká, Veronika. Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová