Analýza rozhodování spotřebitelů na trhu audio streamovacích služeb – Kryštof Průša
Kryštof Průša
Bachelor's thesis
Analýza rozhodování spotřebitelů na trhu audio streamovacích služeb
Analysis of Consumer Decision-Making in the Audio Streaming Services Market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku audio streamovacích služeb a zkoumá vztah mezi jejich diferenciací, chováním spotřebitelů a jejich rozhodováním. Cílem je zjistit, jak jsou spotřebitelé informování o produktech audio streamovacích služeb, zdali vnímají audio streamovací služby jako diferencované produkty a jak se rozhodují při výběru služby. Práce se konkrétně zabývá audio streamovacími …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of audio streaming services and examines the relationship between their differentiation, consumer behavior, and decision-making. The aim is to determine how consumers perceive the differentiation among various audio streaming services and how they are informed about the products. The thesis specifically deals with the audio streaming platforms Spotify and Apple …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93196
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedúci: Lucie Kureková
- Oponent: Jakub Čihák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93196
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Streaming - nová forma distribuce klasické hudby
Duyen Monika Nguyenová -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková -
Analýza spotřebitelského chování na platformách pro streamování videa
Jiří Žandovský -
Chování mladých spotřebitelů na trhu streamovacích služeb v České republice a ve Vietnamu
Huy Tien Hoang -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Tereza Zgabajová -
Analýza spotřebitelského chování uživatelů služby Twitch
Barbora Fišová -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman