Ing. Petr Malý

Diplomová práce

Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu

Strategy of a company in the e-business field
Anotace:
Předmětem této diplomové práce s názvem „Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu“ je provedení komplexní strategické analýzy zvoleného podniku. Teoretická část se zabývá tématem strategického řízení a strategické analýzy v oblasti E-businessu. V praktické části je provedena vnitřní, vnější a finanční analýza podniku. Na základě těchto analýz je s ohledem na cíle podniku navrhnuta …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis „Strategy of a Company in the E-business Field” is to to execute a comprehensive strategic analysis of the company. The theoretical part of the thesis defines the theme of strategic management and strategic analysis in the field of E-business. In the practical part is executed the analysis of the company internal and external environment as well as the financial analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
  • Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management