Podnikatelský plán: exkluzivní domácí produkty v luxusním balení – Denisa Štuláková
Denisa Štuláková
Diplomová práce
Podnikatelský plán: exkluzivní domácí produkty v luxusním balení
Business plan: exclusive home products in luxurious packaging
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu, tak aby bylo možné zjistit, zda je projekt realizovatelný a životaschopný, zda se vyplatí do něj investovat, případně, aby byl použitelný pro realizaci podnikatelského záměru. V teoretické části je na základě literární rešerše zvolena struktura a obsah interního zakladatelského podnikatelského plánu. Praktická část se věnuje samotnému podnikatelskému …víceAbstract:
The main aim of Master's Thesis is create a business plan and then make a decision that the business project is feasible and viable. The theoretical part describes structure and crucial steps of founding internal business plan. The practical part is dedicated to creating a specific business plan according to steps described in theoretical part. The partial aims are: choosing suitable business and product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50857
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Ladislav Hartman
- Oponent: Lenka Vavřichová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50857
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Tools of a reinforcement of the internationalization in a business practice
Victoria Timoshkina -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Discount servers/portals as a part of Business Models of the Selected Companies
Mariam Pataraya -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina