Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu – Bc. Richter Richter
Bc. Richter Richter
Master's thesis
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
The effectiveness of different forms of advertising for brokerage companies offering retail investing on the Czech market
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na efektivitu různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu. První část popisuje historii reklamy a makléřských společností, retail investing a moderní formy reklamy. Druhá část se potom zaměřuje na specifické makléřské společnosti působící v České republice, formy reklamy jim dostupné a jejich efektivitu na základě dotazníkového …moreAbstract:
This master’s thesis is focused on the effectiveness of different forms of advertising for brokerage companies offering retail investing on the Czech market. The first part describes the history of advertising and brokerage companies, retail investing and modern forms of advertising. The second part then focuses on specific brokerage companies operating in the Czech Republic, forms of advertising available …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xyztw/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2022
- Supervisor: PhDr. Jindra Stříbrská, Ph.D.
- Reader: JUDr. Denisa Jindřichová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RICHTER, Richter. \textit{Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/j5bx1m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing communication of a brokerage company
Radka Ujfaluši -
Business plan: Real-estate brokerage company
Michal Makoš -
Návrh marketingové strategie k překonávání krizových období společnosti Allrisk, s.r.o.
Roman Kašpar -
Hodnotová analýza vybraných akciových titulov z akciovej burzy New York Stock Exchange
Martin Fáber -
Srovnání burz: London Stock Exchange, EURONEXT a OMX
Hynek Hovorka -
Podmínky investování na burzách CEE Stock Exchange Group
Michal Hrneček -
Comparison of Selected Stock Exchanges in China and in the USA
Jingpeng Dai -
Srovnání Burzy cenných papírů Praha s New York Stock
Michaela Motyčková