Multikulturní princip v hudební výchově na gymnáziu (zaměřeno na práci s rytmem) – Bc. Miroslava NOVÁKOVÁ
Bc. Miroslava NOVÁKOVÁ
Diplomová práce
Multikulturní princip v hudební výchově na gymnáziu (zaměřeno na práci s rytmem)
Multicultural princip of music education at grammar school (with aim on rhythm exercises)
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním multikulturního principu v hodinách hudební výchovy na gymnáziu. V teoretické části jsou definovány pojmy, které souvisejí s multikulturním tématem. Autorka se vyjadřuje k multikulturní realitě v Evropě a v České republice. Vymezuje hlavní složky a cíle multikulturní výchovy a zabývá se hudbou a její vysokou integrační hodnotou. Další kapitoly jsou zkonkrétněny …víceAbstract:
This diploma thesis is engaged in application of the multicultural principle in music education at school. The terms are defined in treoretical part which are related with a multicultural theme. The author expresses the multicultural reality in Europe and in The Czech Republic, defines the main elements and targets of multicultural education. Other chapters are concretized to the area of the education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Štěpánka Lišková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Miroslava. Multikulturní princip v hudební výchově na gymnáziu (zaměřeno na práci s rytmem). Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Ps-Hv
Práce na příbuzné téma
-
Rytmická gramotnost jako předpoklad hudební zralosti. Rytmická cvičení pro ZŠ a SŠ
Jan Podlena -
Intonační a rytmická cvičení a jejich využití v dětském zpěvu a hře na vybraný hudební nástroj
Kristýna Vybíralová -
Zpěv, hlasová a rytmická cvičení jako intervence koktavosti.
Alžběta PAVELKOVÁ -
Branná výchova a obrana státu v českém školství
Radka Tesařová -
Taneční výchova mimo umělecké školství s případovou studií školy tance Balladine.
Barbora Bolfová -
Výchova k estetickému vnímání světa v současném školství
Silvie MORONGOVÁ -
Estetická výchova v reformním školství v meziválečném Československu
Veronika Šťastná -
Pracovní výchova ve speciálním školství
Štěpánka Neunerová