Pavla Čechová

Master's thesis

Analýza mediální strategie neziskové organizace

Analysis of a media strategy in a non-profit organization
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace neziskové organizace, konkrétně na oblast využívání médií pro reklamní sdělení. V práci je obsažena analýza a definice cílové skupiny Konta Bariéry a její konfrontace s původně definovanou cílovou skupinou. Práce se dále zabývá analýzou reklamních investic segmentu neziskových organizací a detailním pohledem na hlavní hráče na trhu. Na základě těchto …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on the communication of a non-profit organization with a stress on the area of media used for advertising. The thesis includes analysis and definition of the target audience for Konto Bariéry organization and comparison with the original definition. The thesis furthermore presents analysis of the advertising investments within the non-profit segment and also focuses on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2012
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Eva Ksiazczak

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33624

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management