Analýza mediální strategie neziskové organizace – Pavla Čechová
Pavla Čechová
Master's thesis
Analýza mediální strategie neziskové organizace
Analysis of a media strategy in a non-profit organization
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace neziskové organizace, konkrétně na oblast využívání médií pro reklamní sdělení. V práci je obsažena analýza a definice cílové skupiny Konta Bariéry a její konfrontace s původně definovanou cílovou skupinou. Práce se dále zabývá analýzou reklamních investic segmentu neziskových organizací a detailním pohledem na hlavní hráče na trhu. Na základě těchto …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on the communication of a non-profit organization with a stress on the area of media used for advertising. The thesis includes analysis and definition of the target audience for Konto Bariéry organization and comparison with the original definition. The thesis furthermore presents analysis of the advertising investments within the non-profit segment and also focuses on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33624
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Eva Ksiazczak
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33624
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Analýza mediální strategie Díky, že můžem – Korzo Národní
Jan Hájíček -
Návrh komunikační strategie
Lorena Izabella Matei -
PR strategie neziskové organizace
Klára Čabáková -
Strategie mediálního informování veřejnosti v neziskových organizacích
Iva LINHARTOVÁ -
Mediální strategie jako podpora podnikání
Soňa Rajcsányiová -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Digitální a tématické TV stanice v ČR a jejich předpoklady budoucího vývoje
Milan Klugar