Pavla Čechová

Diplomová práce

Analýza mediální strategie neziskové organizace

Analysis of a media strategy in a non-profit organization
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace neziskové organizace, konkrétně na oblast využívání médií pro reklamní sdělení. V práci je obsažena analýza a definice cílové skupiny Konta Bariéry a její konfrontace s původně definovanou cílovou skupinou. Práce se dále zabývá analýzou reklamních investic segmentu neziskových organizací a detailním pohledem na hlavní hráče na trhu. Na základě těchto …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the communication of a non-profit organization with a stress on the area of media used for advertising. The thesis includes analysis and definition of the target audience for Konto Bariéry organization and comparison with the original definition. The thesis furthermore presents analysis of the advertising investments within the non-profit segment and also focuses on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Eva Ksiazczak

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33624