Michal Špaček

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru

Marketing Communication in the Context of Human Rights Issues at the FIFA 2022 World Cup in Qatar
Abstract:
Tato bakalářská práce komplexně přibližuje vztah mezi marketingovými komunikacemi a problémy s porušováním lidských práv na FIFA Mistrovství světa 2022 v Kataru. Teoretická část práce definuje pojmy sportovní marketing, marketingový mix ve sportu, marketingová komunikace zábavního průmyslu a dodává podklady pro pochopení pojmu lidská práva v kontextu celé práce. Praktická část představuje pozadí organizace …more
Abstract:
This bachelor's thesis provides a comprehensive account of the relationship between marketing communications and human rights issues at the 2022 FIFA World Cup in Qatar. The theoretical part of the thesis defines the concepts of sports marketing, marketing mix in sport, marketing communications in entertainment industry and provides background for understanding the concept of human rights in the context …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Špaček, Michal. Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe